Direktlänk till inlägg 10 juni 2015

Imorgon Är Det Examen

Av Dennis Bäckström - 10 juni 2015 20:45

Hejsan!


Imorgon har jag examen det känns så skönt.

Imorgon, imorgon, imorgon jag längtar så mycket till imorgon.

Jag går ju i 4:an på en skola i östra Hudiksvall. Men i Augusti börjar jag 5:an jag längtar dit jättemycket efter som jag sådar gillar skolan men jag längtar.

Jag kommer lägga upp en bild på mig imorgon när jag visar mina examens kläder & skor, först på plaget & skor, Och sedan på mig.

 

//xoxo Dennis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Bäckström - 15 juni 2015 11:15

Kapitel 4: På flygplatsen Emma sitter i bussen påväg till Stockholms flygplats som ska leda henne till hennes språkresa till... USA!!!!! Hon kommer ihåg sin pinsamma reaktion i klassrummet när mannen sa: -Emma, packa dina väskor och var tillbak...

Av Dennis Bäckström - 12 juni 2015 11:15

Kapitel 3: Fridi ” If I die, would you crie? If I fell would you cought meee? If I sang would you dance with meee, on the staaage?” Fridi skriver för fullt i sin gula dagbok på en ny sångtext hon jobbar på. Hon nynar på en melod...

Av Dennis Bäckström - 11 juni 2015 12:00

Hejsan!!!   Idag är det min examensdag. Just nu äter jag frukost vid köksbordet & tänker på vart jag ska stå på scenen, vad jag ska på mig, vad jag ska ha för parfym & mycket mycket mycket mer. Men jag måste sluta fundera på detn jag mmåste p...

Av Dennis Bäckström - 11 juni 2015 11:30

Kapitel 2. Derek Derek vinkade hejdå till sin familj och satte sig på tåget till Malmö. Under helgen hade han nämligen varit och hälsat på sin mamma, pappa, och hund Helga och det var svårt att lämna dem när han inte visste när han skulle komma h...

Av Dennis Bäckström - 11 juni 2015 00:00

Hejsan!!! Nyss har jag sett på Pretty Little Liars och det var väl ganska bra. Men det hände inte så mycket tycker jag. När Alison fråga sin pappa om Charles tror jag att han ljög eller så visste han inte något om Charles. Det här med att Charles ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Viket barnpogram är bäst av dem här. :)
 Austin & Ally
 Det ljuva havslivet
 Hannah Montana
 Lycka till Charlie
 Magi på Waverly Place
 Shake it up
 Jessie
 Phineas och Ferb
 Phil från framtiden
 Sonnys chans
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards